Monday, September 17, 2012

Nak Minta Tolong Boleh?

Bismillah..
Assalamualaikum..

Hai Kawan-kawan pembaca blog ini... eh ade ke orang baca? heeee =p
Saya nak minta tolong boleh? ada dua perkara..

Tolong lah saya =)


Pertama:
 Ade baca kan permohonan saya untuk exchange program for my INTRA? saya  mohon jasa baik kawan2 untuk doakan permohonan saya dan kawan saya, Nonena berjaya... Honestly sedikit berharap untuk ke sana.. sebab nyaaaa... ada bykkkk... 

1) Kemajuan Teknologi mereka..
2) Nak rasa lifestyle dan work culture mereka..
3) Teringin nak rasa makanan mereka..
4) Memang salah satu impian nak ke sana, memandangkan ada peluang yg tak payah keluar duit sendiri banyak2.. hehehe *maaf, saya orang susah* =)
5) Yang paling penting, Nak timba pengalaman hidup berdikari kt negara orang...

Kedua:
Saya ada la gatal tangan pergi klik2 kat facebook nak masuk satu Carian Gadis Konfiden KOTEX walaupun diri tak lah sekonfiden mana sangat pun... tapi saja masuk suka2... Alkisah nya, masa naik lift kat UNIKL tuuuu, ternampak la iklan die tertampal kt dinding lift.. mula2 baca tak berminat... tapi2... sebab terbaca ade peluang nak dapat jemputan ke "Boot Camp" di Club Med Cherating tu.... lepas tu ada suara2 bisikan memujuk dan mengajak masuk peraduan ini *haha* so paksa la juga diri sertai carian ni... sebab nya saya memang suka sgt pegi sertai aktiviti luar tu... jadi nak minta la tolong undi ye... janji lepas Fasa 1 je untuk terpilih sertai boot camp tu...  

Cara2 nak undi, Senang jeee:
1) Like page iKnowMovement dan MYC ni.
2) Klik Link INI..
3) Klik pada Tab UNDI dan Undi saya Elin Sulaiman... 

ni la gambar yg saya letak untuk peraduan ni.. satu2nya gambar yg saya jumpe ade "V" pose

(kepada gadis2 tu leh lah join sekali mana tahu kita dapat, boleh jumpa dan berkenal-kenalan di boot camp kan? insyaAllah... **see Konfiden je dapat kn sedangkan slogan pon tak reti tulis hahaha)

Mudah kan? Jom2 tolong saya =D 

Da Tolong?? hehehe Terima Kasih...

Gembira dan terharu nya saya.. eceh =p

Terima kasih... Allah saja yang mampu balas jasa kalian...

=D

p/s: Malu sebenarnya nak masuk, tapi ade org yg suggest suruh masuk dgn bersungguh2 org tu memujuk dgn mengata kan betapa best nya boot camp itu... auuww tergoda akhirnya... kerana suka sgt sertai aktiviti mcm boot camp tu... senyum lah orang tu bila baca blog ni sbb tahu kita da masukkn? so awak2 bila lagi nak masuk? tehheee =p

#mana yg tolong tu boleh tinggal kan url blog di ruangan komen, boleh saya jenguk2 sebagai pem"blog-walking" yang tegar... =P


No comments: